neljapäev, oktoober 12, 2017

Margiti suurepärane mustvalge seeria teemal "Leht"



Ausalt, võta üht ja viska teist! LIIGA HEA. Kolmikseeria, mille seast igaüks peaks leidma vähemalt ühe lemmiku küll, kui mitte kõiki korraga. Margitil on selle viimase foto tõttu siis näituse foto igatahes tehtud - võib täitsa hooleta olla :)
Margit, suurepärane töö!





Fotod: Margit



Annabel, Elis, Helle-Mari, Joosep ja Krista, loodan, et suudate oma lähenemist lehele samuti põnevalt üles võtta ning leida sobiva valiku lehtedest näituse jaoks. 
Head pealehakkamist teile - aega veel on, aga lehti enam pole nii kauaks. Mina olen inspireeritud, tuleb hakata pildistama ;)




5 kommentaari:

Margit Pinnar ütles ...

Ma tänan kiidusõnade eest :)

Krista Majak ütles ...

Väga vinged pildid tõesti. Minu leheseeria siie polnudki arvestatud jah :P No vaatab seda lugu veel siis :/

Julia ütles ...

Suurepärane töö! Margit sa oled väga tubli!

Fotoring ütles ...

See oli selline parim täisseeria, Sinul kõnetasid Krista paremini paar kaadrit.
Margit - fotod tõesti laitmatult head, eriti see viimane.

Krista Majak ütles ...

Ei, muidugi, ma lihtsalt ei saanud aru, kas ma pean uuesti tegema?